Košarica (0) 0 Košarica

Nema proizvoda u košarici.

HVALA! VAŠI FAVORITI SU PREBAČENI ZA KUPOVINU

Naručivanje proizvoda
NAGRADE ZA USPJEH
© Getty Images

Lider. Tim. Vizija.

Poslovni Život

Melodie Nakhle, nova generalna direktorica za Europu i Južnu Afriku, i njezin rukovoditeljski tim pričaju o rastu, strategiji i budućnosti otkrivajući svoj plan za Amway…

Karizmatična, strastvena, vizionar – to su samo tri načina na koja se može opisati Melodie Nakhle, osoba koja je preuzela funkciju generalne direktorice za Europu i Južnu Afriku početkom 2020. godine. Melodie je dobro upoznata s Amwayem jer je provela više od deset godina na raznim pozicijama u poduzeću, a specijalizirala se za izgradnju jakih robnih marki, svladavanje izazova i poticanje održivih poslovnih rješenja.

Lider s vizijom

Kada su ju upitali što ju nadahnjuje, Melodie je navela Amwayev potencijal i predanost u pomaganju ljudima da žive bolje i zdravije. Predanost koju ona s veseljem provodi u djelo tako što potiče vodstvo među ANP-ima, pomaže novim ANP-ima pri postizanju uspjeha, privlači i zadržava stranke uz pomoć vodećih proizvoda u ovom industrijskom segmentu i osnažuje ANP-e kako bi se angažirali u zajednicama okupljenim oko zajedničkih strasti.

Na tom temelju Melodie namjerava ostvariti viziju A70 poduzeća, za koju vjeruje da je optimalan smjer za budućnost.

„Sve što je potrebno već imamo”

U sklopu ostvarivanja vizije A70 Melodie naglašava da svi elementi koji ANP-ima omogućuju razvoj unosnih i održivih poslova već postoje na europskom i južnoafričkom tržištu. Stoga se ona potpuno usredotočila na to da ANP-ima olakša stvaranje i zadržavanje zajednice stranaka pružajući im pomoć u izgradnji osobnih mrežnih i izvanmrežnih zajednica. Strategija je to koja će se osloniti na digitalne alate, pojednostavljeni doživljaj kupnje, proizvode koji se ne smiju propustiti i poslovne savjete te kontinuirano partnerstvo s ANP-ima.

„Naša strast – ono što nas motivira – jest uspjeh ANP-a. Želimo da naši ANP-i unosno posluju; želimo da imaju jake i održive poslove; želimo da ovo bude posao koji pruža podršku onima kojima je to potrebno i nadahnjuje ih kao osobe i kroz život,” pojašnjava.

Kako bi postigla taj cilj, Melodie je angažirala dva stručnjaka iz Amwayevih redova – Rubena Familiu i Imrana Zamana – da se pridruže njezinom rukovoditeljskom timu. Ruben, koji je preuzeo funkciju glavnog voditelja prodaje za Europu i Južnu Afriku, proveo je posljednjih 18 mjeseci osiguravajući operativnu učinkovitost i optimizirajući performanse za Amway. Imran, novi glavni voditelj digitalnih tehnologija i marketinga za Europu i Južnu Afriku, počeo je karijeru u Amwayu 1998. godine te je predvodio ključne marketinške i digitalne strategije za robnu marku, proizvode i digitalnu transformaciju. Njih su dvoje dojmljiva sila, a svoje su napore usredotočili na postavljanje Amwayeva nevjerojatnog potencijala u prvi plan u Europi i Južnoj Africi.

Od vizije do realizacije

U sljedećoj će fazi Melodie i rukovoditeljski tim provesti svoju strategiju, jačajući angažman pri pružanju podrške ANP-ima u svakom koraku njihova poslovnog puta. Taj pristup, koji će se implementirati u bliskoj suradnji s ANP-ima, obuhvaćat će uvođenje značajnijih mogućnosti kompenzacije, nove proizvode, snažne alate za izgradnju posla i moderan doživljaj kupnje. Konkretnije, za ovu su godinu istaknuta tri cilja:


1. Uvođenje programa Core Plus+

„Core Plus+ trenutno je važan prioritet u čijem su središtu profitabilnost i stranka te osiguravanje ravnoteže između širine i dubine poslovanja kako bi ANP-i imali zdravije poslove i više stope rekvalifikacije iz godine u godinu”, objašnjava Ruben. „Vrlo je to opsežan program u kojemu smo primijenili sve što smo naučili – najbolje od najboljeg – od svih poticaja za rast diljem svijeta. Stoga će vam Core Plus+ pružiti podršku bez obzira na to u kojoj ste fazi svoga puta.”

Ključni dio ovog pristupa uključuje podršku ANP-ima – i novima i onim iskusnima – kako bi se više fokusirali na stranke te na bolje upravljanje doživljajem stranaka i odnosima s njima u cilju stvaranja unosnijeg i održivijeg posla.


2. Digitalna transformacija

„Digitalne tehnologije bit će ključan element koji će omogućiti i osigurati stabilan uspjeh ANP-a, ne samo danas nego i u budućnosti. Postoje zajednička područja interesa – kao što su mogućnost kupnje, regrutiranja, obučavanja, učenja i upravljanja poslom i grupom te vođenje tog posla – koja su u središtu našeg zanimanja,” kaže Imran.

Jedan način na koji će to uroditi plodom jest putem nove moderne internetske stranice koja će i ANP-ima i njihovim strankama pružiti smislen i inovativan doživljaj proizvoda, a ujedno će sadržavati niz sveobuhvatnih poslovnih alata za ANP-e.


3. Promicanje kulture Amwaya

„Naši osnivači, Rich i Jay, izvrstan su primjer načina razmišljanja koji je usmjeren na rast, a naši ga ANP lideri već primjenjuju na svoje poslovanje. Neprestano prilagođavaju svoj stil načinu na koji razvijaju posao te prilagođavaju način rada i razvijaju se u skladu sa svojim potrebama”, govori Melodie.

„U Amwayu se također definitivno želimo nastaviti kretati u istom smjeru i staviti fokus na taj način razmišljanja usmjeren na rast kroz podršku našim ANP liderima i novim ANP-ima putem raznih alata, događaja i mogućnosti. Želimo ih osnažiti kako bi nastavili pomagati ljudima da žive zdravije i ispunjenije živote. Partnerstvo je ključno u tom procesu, pa planiramo pokrenuti mnogo više inicijativa za angažiranje ANP-a kako bismo našim liderima i novim ANP-ima pomogli da ojačaju svoj posao.”

Vodstvo u razdoblju krize

Pojavom bolesti uzrokovane virusom COVID-19, zdravlje i sigurnost u trenu su ponovno postali najvažniji prioritet. No, iako Melodie žali što se nije mogla susresti s ANP liderima kako je inicijalno planirano, vjeruje da su se Amwayevi zaposlenici i ANP-i zbližili tijekom krize i da se portfelj pokazao snažnim. „Naši proizvodi i rješenja inherentno su usmjereni na dobro stanje organizma i omogućuju ljudima da žive sigurnije, bolje i zdravije”, kaže. „To je nešto što je isplivalo u prvi plan tijekom trenutačne krize – i ne predviđamo da će se taj stav mijenjati.”

Zbog krize su se ujedno ubrzali određeni planovi za digitalizaciju, što je Melodie i rukovoditeljskom timu pružilo mogućnost da osnaže ANP-e na druge načine. „Ubrzali smo dostupnost digitalnih rješenja kako bismo zaposlenicima i ANP-ima omogućili interakciju, angažman i rad na daljinu putem različitih platformi”, kaže Imran, „te smo ponudili koristan sadržaj o tome kako se možete pobrinuti za sebe i svoje voljene, koji govori o dobrom stanju organizma i imunitetu.”

Sada, kada se svi privikavaju na novu svakodnevicu, budućnost nikad nije izgledala bolje. „Kad vidite poduzetnički duh koji ANP-i imaju i motivaciju koju mogu postići uz odgovarajuću podršku poduzeća”, nastavlja Ruben, „ništa nas ne može zaustaviti.”

Što se sve može očekivati u budućnosti?

„Posve sam sigurna da ćemo, zahvaljujući našem rukovoditeljskom timu, predanom radu zaposlenika i partnerstvu s ANP liderima, iz krize izaći jači no ikada”, kaže Melodie. “Neizmjerno sam optimistična u pogledu naše budućnosti.”

Povezani sadržaj

Koristimo kolačiće kako bismo vam omogućili što ugodnije pretraživanje naše web-stranice. Kolačići su datoteke koje se pohranjuju u preglednik, a njima se koristi većina web-stranica kako bi personalizirale vaše korisničko iskustvo na internetu.

Ako nastavite s upotrebom naše web-stranice bez promjene postavki podrazumijeva se da ste suglasni s našom upotrebom kolačića.

Razumijem