NAGRADE ZA USPJEH

50 godina ljepote uz ARTISTRY

ARTISTRY

Sretna 50. godišnjica, ARTISTRY!

Što sam starija, to mi vrijeme brže prolazi. Svaki se dan pitam gdje su proletjeli dani, tjedni, mjeseci i godine. No umjesto da trošim vrijeme na razmišljanje o prolaznosti vremena, radije se osvrnem i uživam u događajima koji su me doveli do onoga gdje sam danas. To mi uvijek izazove osmijeh na lice.

Kako ARTISTRY™ puni 50. godinu postojanja, to je idealno vrijeme da i mi učinimo isto, uživamo u 50 godina rasta, inovacija, uspjeha i istinske ljepote. Mogla bih lako pisati o marki, njezinom uspjehu i jedinstvenosti; ali većina vas sve to već zna. Umjesto toga želim s vama podijeliti ono što 50 godina ljepote znači iz perspektive stručnjaka za njegu kože s više od 30 godina iskustva.

Inovativna njega kože

U industriji ljepote zaposlila sam se 1988. godine i zaljubila se u zdravlje, dobrobit i njegu kože. Zanimale su me inovacije, najnaprednija tehnologija, točno djelovanje sastojaka, način na koji su proizvodi formulirani i učinak koji imaju na kožu. Do ranih 1990-ih godina moja se strast počela usmjeravati prema podučavanju. Ponosila sam se znanjem, ne markom proizvoda. Vjerovala sam da ako ljudi zaista znaju kako koža funkcionira i ako stvarno razumiju sastojke proizvoda, tada će moći odabrati onu liniju proizvoda koja najbolje odgovara njima, njihovim klijentima i tvrtkama.

U 2007. godini sve se to promijenilo. Iznenadni telefonski poziv i prilika za podučavanje diljem svijeta promijenila je moj život i stavove. Dva dana u Adi u Michiganu s ARTISTRY timom za istraživanje i razvoj otvorilo mi je oči prema svijetu koji prije nisam vidjela. To je bio svijet vrhunskih istraživača i znanstvenika, vrhunske tehnologije i inovacija, rijetkih i visokokvalitetnih sastojaka te asortimana proizvoda za njegu kože koji mijenjaju lice svake žene (i muškarca) diljem svijeta.

Osnivačeva vizija

Nisam mogla vjerovati da svaka osoba na svijetu ne zna za marku ARTISTRY. Bila sam navučena. Bila sam predana, ali nisam stala samo na tome. Mojih 30 godina podučavanja, edukacija, pisanja i predavanja uveličani su činjenicom da sam posljednjih deset godina predstavljala najkvalitetniju marku za njegu kože na svijetu. Marku koja je osnovana na temelju ljubavi prema ljepoti i zdravlju, koja ni u jednom trenutku nije odstupala od vizije svog osnivača, a ona je: „svaka žena je jedinka za sebe, samostalno umjetničko djelo“. A takva je i marka ARTISTRY.

  • Uporabom prirodnih sastojaka i najsuvremenijih formula kozmetika Edith Rehnborg Cosmetics bila je prvo nadahnuće za marku ARTISTRY 1950-ih godina.
  • Ovako je 1970-ih izgledao cijeli asortiman proizvoda marke ARTISTRY.
  • Naša omiljena kozmetička marka u prošlosti je za logotip imala leptira te raskošan font – velika razlika u odnosu na današnji elegantni i moderni logotip.
  • Prije pet godina ARTISTRY YOUTH XTEND bila je prva linija protiv starenja marke ARTISTRY, sa zaštitnim faktorima ukomponiranim s formulama bogatim antioksidansima.
  • Globalni kreativni direktor Olivier van Doorne revolucionarizirao je izgled marke ARTISTRY dizajnom pakiranja zvanim Crescendo.
  • Flora Chic Eau de Parfum prvi je miris marke ARTISTRY.
  • Teresa Palmer nekoliko je godina bila zaštitno lice marke ARTISTRY za vrhunske linije, uključujući Supreme LX.
  • Nova linija essentials by ARTISTRY line prošle je godine dobila novo lice.

Sretna 50. godišnjica, ARTISTRY!

Povezani sadržaj

Unaprijedite svoje poslovanje naprednim alatima!

Osobna njega

Više

Koristimo kolačiće kako bismo vam omogućili što ugodnije pretraživanje naše web-stranice. Kolačići su datoteke koje se pohranjuju u preglednik, a njima se koristi većina web-stranica kako bi personalizirale vaše korisničko iskustvo na internetu.

Ako nastavite s upotrebom naše web-stranice bez promjene postavki podrazumijeva se da ste suglasni s našom upotrebom kolačića.

Razumijem