Omiljeni proizvodi (0) 0 Omiljeni proizvodi

Vaš popis omiljenih proizvoda je prazan!

HVALA! VAŠI FAVORITI SU PREBAČENI ZA KUPOVINU

NAGRADE ZA USPJEH
© Getty Images

Od Boomera do Zoomera: Pregled generacija

Vitalnost

Milenijalci, Boomeri, Zoomeri, Generacije X, Y, Z – čuli ste ove izraze za generacije, no što oni znače? U ovom članku dajemo vam opći pregled današnje četiri glavne generacije.

Generacija u kojoj ste rođeni određuje više od vaših godina: neizbježno oblikuje i dijelove vašeg identiteta. Na primjer, generacija milenijalaca odrasla je 1980-ih i 1990-ih, u vrijeme informacijskog doba, što znači da su navikli dobivati ​​informacije brzo i na praktičan način. Generacija X odrasla je 1960-ih i 1970-ih s oba roditelja koji su radili (što prethodne generacije nisu iskusile) i tako je postala iznimno snalažljiva i samostalna jer su često bili sami kod kuće.

U nastavku ćemo pogledati današnje četiri glavne generacije: Generacija Z, milenijalci, Generacija X i Boomeri. Donosimo pregled njihovih karakteristika, zdravstvenih potreba i onoga što traže od dodataka prehrani.

Boomeri (1946.–1964.)


179 milijuna ljudi u Europi (22% ukupnog stanovništva u dobi od 25+)*
Više od 70% koristilo je dodatke prehrani u posljednjih 12 mjeseci**

Tako su nazvani jer su rođeni u poslijeratno vrijeme povećanja nataliteta, a ljudi ove generacije dolaze u godine za mirovinu. Međutim, za razliku od njihovih roditelja, većina Boomera odlučuje nastaviti raditi umjesto da prihvate tradicionalno umirovljenje bez posla. Zbog toga Boomeri žive aktivnim životnim stilom prepunim obveza prema obitelji, prijateljima i poslu. Više ih zanima zdravo starenje i održavanje njihove energije nego što je to zanimalo njihove roditelje u njihovoj dobi.

Glavni zdravstveni problemi: Problemi povezani sa starenjem poput visokog krvnog tlaka, zdravlje zglobova i očiju te zadržavanje oštroumnosti. Ljudi ove generacije više vole proizvode poput Nutrilite™ Double X-a , Nutrilite™ Omega-3 kompleksa ili Nutrilite™ Kalcij Magnezija D Plus .

© Getty Images

Generacija X (1965.–1980.)


172 milijuna ljudi u Europi (21% ukupnog stanovništva u dobi od 25+)*
Više od 70% koristilo je dodatke prehrani u posljednjih 12 mjeseci**

Generacija X često se naziva generacijom „srednjeg djeteta" jer se nalaze između starijih Boomera i mlađih milenijalaca. Ova je generacija bila prva koja je doživjela povećanje broja zaposlenih majki, te su stoga, kao djeca provodile više vremena vodeći brigu o sebi nego prethodne generacije. To ih je pretvorilo u jako samostalnu i snalažljivu skupinu, za koju je vjerojatnije da će nešto sami popraviti nego pozvati pomoć. Generacija X svjedočila je također porastu modnih trendova u prehrani i vježbanju Zanima ih kako dobro stariti, ostati aktivnima i zdrava prehrana (manje ugljikohidrata, masti i glutena).

Glavni zdravstveni problemi: Opći problemi poput bolovi u leđima i vratu, umora i nedostatka energije. Više vole dodatke prehrani za koje očekuju da će ih održati zdravima i punim energije poput Nutrilite™ Vitamina B Plus , Nutrilite™ Biljnog proteina i Nutrilite™ Balance Within .

Milenijalci/Generacija Y (1981.–1996.)


172 milijuna ljudi u Europi (21% ukupnog stanovništva u dobi od 25+)*
Više od 80% koristilo je dodatke prehrani u posljednjih 12 mjeseci**

Druga najveća generacija danas, milenijalci su odrasli s internetom. Tehnološki upućeni, oni su jedna od prvih generacija koja je ušla na tržište rada, znajući više o novoj tehnologiji od mnogih starijih suradnika. Milenijalci su imali poteškoća ostvariti karijeru zbog kombinacije Boomera koji ne idu u mirovinu i globalne financijske krize 2008. Zbog toga mnogi Milenijalci rade jedan ili dva posla plus „nešto sa strane", kao što su prodaja rukotvorina, online podučavanje, samostalni rad itd. Kada je u pitanju kupnja, Milenijalci više zanima praktičnost i ušteda novca. Oni žele marke koje nude maksimalnu praktičnost po najnižoj cijeni.

Glavni zdravstveni problemi: Više se odnose na opću dobro stanje organizma t i imunitet poput oslobađanja od stresa, umora i iscrpljenosti. Oni su iznimno usredotočeni na zdrav izgled. U usporedbi s Generacijom X i Boomerima, aktivno traže alternativne formate proizvoda koji su učinkoviti, ukusni i praktični poput gumenih bombona, obogaćenih napitaka ili brzo topljivog praha.

Više vole proizvode poput Nutrilite Less Stress More Yes, Immuno and Be focused. Žene iz generacije Milenijalaca također su u dobi kada razmišljaju o majčinstvu ili su već majke te mogu imati koristi od specijaliziranih proizvoda . specijaliziranih proizvoda .

© Getty Images

Generacija Z (1997.–2012.)


138 milijuna ljudi u Europi (16% ukupnog stanovništva u dobi od 25+)*
Više od 78% koristilo je dodatke prehrani u posljednjih 12 mjeseci**

Kao najmlađa generacija u ovom članku, većina generacije Z (koji se nazivaju i „Zoomeri") tek počinju raditi. Vrlo su aktivni oko društvenih i ekoloških pitanja. Poput Milenijalaca, generacija Z nevjerojatno je tehnički potkovana i vjerojatno će moći popraviti svoje prijenosno računalo umjesto da ga odnesu na popravak.. Oni su rasno i etnički raznolikiji od bilo koje prethodne generacije, a na putu su da budu i najobrazovaniji. Zbog toga, generacija Z ne voli biti podvrgnuta prevelikoj količini informacija (tj. „info deponiju"). Umjesto toga, žele znati samo ono što je najvažnije.

Glavni zdravstveni problemi: Mentalno zdravlje i problemi sa spavanjem njihovi su glavni prioriteti. Zabrinuti su kako njihovo zdravlje i prehrana utječu na oboje. Traže proizvode koji imaju brzi učinak i privlačan format, poput gumenih dodataka prehrani.


*Euromonitor International, 2020., baza = ukupna europska populacija 20 godina+
**Ipsos, 2020., 6 europskih zemalja, Turska i Australija

Koristimo kolačiće kako bismo vam omogućili što ugodnije pretraživanje naše web-stranice. Kolačići su datoteke koje se pohranjuju u preglednik, a njima se koristi većina web-stranica kako bi personalizirale vaše korisničko iskustvo na internetu.

Ako nastavite s upotrebom naše web-stranice bez promjene postavki podrazumijeva se da ste suglasni s našom upotrebom kolačića.

Razumijem